Monday, June 4, 2012

პირველი პოსტი და ბლოგის მოკლე მიმოხილვა

 გამარჯობა! ეს ჩემი პირველი პოსტია და შესაბამისად ამ სფეროში გამოცდილებასაც დროსთან ერთად შევიძენ, ასე რომ, დასაწყის ეტაპზე, იმედია, მაპატიებთ ჩემს დილეტანტურ პოსტებს.. :)
 თავს აღარ შეგაწყენთ და პირდაპირ გადავალ იმ თემის მიმოხილვაზე, რომლის გარშემოც იტრიალებს ჩემი ბლოგი.. :) მე მინდა, გაგიზიაროთ ჩემი გამოცდილება სილამაზის და მოდის სფეროში, მივიღო თქვენი რჩევებიც და შეძლებისდაგვარად პასუხი გავცე ყველა თქვენს შეკითხვას..
                                   მაშ ასე ჩემს ბლოგს გახსნილად ვაცხადებ.. :)
                                                                                                                                XoXo..

                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment